Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 07.09.2022 року №1003 «Деякі питання реформування управління лісової галузі» 19.01.2023 року утворено Західне міжрегіональне управління лісового та мисливського господарства як територіальний орган Державного агентства лісових ресурсів України.
Завданням Управління є реалізація повноважень Держлісагентства України у сфері лісового та мисливського господарства на території Львівської, Закарпатської та Івано-Франківської області.
В зоні діяльності Західного МУЛМГ нараховується 88 постійних лісокористувачів, в тому числі: філії ДП «Ліси України» - 36; лісогосподарські підприємства обласного комунального спеціалізованого лісогосподарського підприємства «Галсільліс» (Львівська область) - 18; спеціалізовані агролісогосподарські підприємства (Івано-Франківська область) - 6; військові лісгоспи – 6; Національні природні парки, заповідники та інші користувачі – 22.
Відповідно до Санітарних правил в лісах України власники лісів, постійні лісокористувачі складають переліки заходів з поліпшення санітарного стану лісів та погоджують їх з державним спеціалізованим лісозахисним підприємством та відповідним територіальним органом Держлісагентства України, а в межах природно-заповідного фонду погоджуються також із обласними держадміністраціями.
У 2023 році Західним міжрегіональним управлінням лісового та мисливського господарства було опрацьовано та погоджено переліків заходів з поліпшення санітарного стану лісів на площі 26926,9 га кубомасою 1218563,2 кбм., в тому числі Львівська область – 6404,8 га, кубомасою 231251,2 кбм., Івано-Франківська область – 10899,9 га, кубомасою 436155 кбм., Закарпатська область – 9622,2 га, кубомасою 551157 кбм.
З метою перевірки достовірності поданих матеріалів спеціалістами управління вибірково проводились натурні обстеження насаджень, внаслідок яких частина матеріалів поверталась на доопрацювання. В 2023 році на доопрацювання було відправлено матеріали площею 1869 га кубомасою 58795 кбм.
Основними причинами відправлення матеріалів на доопрацювання були:
- розбіжності з матеріалами відводу насаджень під суцільні санітарні рубки (кількість дерев, ступень товщини, розряди висот);
- невідповідність даних, які занесені в нумераційні відомості дерев, під вибіркові санітарні рубки з натурним обстеженням;
- невідповідність даних у польових перелікових відомостях з нумераційними відомостями;
- документи, які подаються не відповідають вимогам чинного законодавства.